حداقل سرمایه برای مهاجرت از طریق کار آموزی

حداقل سرمایه برای مهاجرت از طریق کار آموزی

حداقل سرمایه برای مهاجرت از طریق کار آموزی به کشور کانادا

برای مهاجرت به کانادا از طریق کارآموزی، میزان حداقل سرمایه مورد نیاز بستگی به استانی که قصد مهاجرت به آن را دارید دارد. برای مثال، در استان ساسکاچوان، حداقل سرمایه گذاری در شهرهای کوچک 200 هزار دلار و در شهرهای بزرگ 300 هزار دلار است. برای برنامه کارآفرینی انتاریو کانادا، حداقل سرمایه کارآفرینی در منطقه تورنتو بزرگ GTA برابر با 600 هزار دلار است. در استان بریتیش کلمبیا، حداقل دارایی یا ثروت خالص مورد نیاز 300 هزار دلار کانادا است.

 

همچنین، برای ویزای استارت آپ کانادا، حداقل سرمایه شما باید بین 75,000 تا 200,000 دلار کانادا باشد. در برخی از برنامه‌های سرمایه‌گذاری، مانند برنامه سرمایه‌گذاری استانی کانادا، حداقل سرمایه‌گذاری 100 هزار دلار کانادا است.

 

لطفاً توجه داشته باشید که این مبالغ فقط بخشی از هزینه‌های مربوط به مهاجرت هستند و ممکن است هزینه‌های دیگری نیز وجود داشته باشد، مانند هزینه‌های پرونده، تست‌های پزشکی، ارزیابی مدارک تحصیلی، و ثبت اطلاعات بیومتریک.

 

حداقل سرمایه برای مهاجرت از طریق کار آموزی به کشور استرالیا

برای مهاجرت به استرالیا از طریق کارآموزی، میزان حداقل سرمایه مورد نیاز بستگی به نوع ویزایی که قصد دریافت آن را دارید دارد. برای مثال، در برخی از ویزاهای سرمایه‌گذاری، حداقل سرمایه‌گذاری 1.5 میلیون دلار استرالیا و برای ویزای سرمایه‌گذار قابل توجه، 5 میلیون دلار استرالیا است. در برخی از برنامه‌های سرمایه‌گذاری، مانند ویزای کارآفرینی، حداقل سرمایه‌گذاری 15 میلیون دلار استرالیا است.

 

همچنین، برای ویزای سرمایه‌گذاری که به نام ویزای سرمایه‌گذاری معمولی معروف است، فرد متقاضی باید حداقل 1.5 میلیون دلار استرالیا سرمایه‌گذاری کند و این سرمایه باید حداقل 4 سال در استرالیا بماند.

 

لطفاً توجه داشته باشید که این مبالغ فقط بخشی از هزینه‌های کلی مهاجرت به استرالیا هستند و هزینه‌های دیگری نیز وجود دارد که باید در نظر گرفته شوند. برای مثال، هزینه‌های مربوط به آزمون زبان انگلیسی، ترجمه مدارک، درخواست ویزا، حسابرسی و ارزشیابی اموال، بلیط هواپیما و هزینه‌های اقامت در استرالیا.

 

حداقل سرمایه برای مهاجرت از طریق کار آموزی به کشور عمان

برای مهاجرت به کشور عمان از طریق کارآموزی، میزان حداقل سرمایه مورد نیاز بستگی به نوع ویزایی که قصد دریافت آن را دارید دارد. برای مثال، در برخی از ویزاهای سرمایه‌گذاری، حداقل سرمایه‌گذاری 900 تا 6000 ریال عمانی (معادل تقریبی 2340 تا 15600 دلار آمریکا) برای ثبت شرکت و 35000 تا 100000 ریال عمانی (معادل تقریبی 90000 تا 260000 دلار آمریکا) برای خرید ملک در نظر گرفته شده است.

 

همچنین، برای ویزای کاری عمان، دارنده ویزا باید درآمدی حداقل 300 ریال عمانی داشته باشد. 

لطفاً توجه داشته باشید که این مبالغ فقط بخشی از هزینه‌های کلی مهاجرت به عمان هستند و ممکن است هزینه‌های دیگری نیز وجود داشته باشد.

 

حداقل سرمایه برای مهاجرت از طریق کار آموزی به کشور روسیه

برای مهاجرت به روسیه از طریق کارآموزی، میزان حداقل سرمایه مورد نیاز بستگی به چندین عامل دارد. ابتدا، باید توجه داشت که هزینه‌های زندگی در روسیه برای یک دانشجو به طور متوسط بین 300 تا 400 دلار آمریکا در ماه است. این مبلغ شامل هزینه‌های متفرقه مانند بیمه درمانی و تجهیزات رفاهی است. 

 

در مورد کار آموزی، دانشجویان می‌توانند با حداقل درآمد 5 دلار در ساعت، هزینه‌های خود را تا حد زیادی تامین کنند. همچنین، حقوق حداقلی در مسکو، که بالاترین مقدار در روسیه است، 285 دلار در ماه است. 

 

با این حال، برای مهاجرت به روسیه، هزینه‌های دیگری نیز وجود دارد. برای مثال، هزینه ترجمه مدارک بین 3 تا 10 میلیون تومان و هزینه بلیت هواپیما حداقل 40 میلیون تومان است.

 

لطفاً توجه داشته باشید که این مبالغ فقط بخشی از هزینه‌های کلی مهاجرت به روسیه هستند و ممکن است هزینه‌های دیگری نیز وجود داشته باشد.



 

حداقل سرمایه برای مهاجرت از طریق کار آموزی به کشور آلمان

برای مهاجرت به آلمان از طریق دوره‌های کارآموزی موسوم به آوسبیلدونگ، حداقل سرمایه مورد نیاز به طور مشخص در منابع موجود ذکر نشده است. با این حال، هزینه‌های مرتبط با این فرآیند می‌تواند شامل هزینه‌های ویزا، ترجمه و لگال مدارک، و سایر هزینه‌های زندگی باشد. بر اساس اطلاعات موجود، هزینه‌های مربوط به آوسبیلدونگ می‌تواند کمتر از 10 هزار یورو باشد.

 

در طول دوره آوسبیلدونگ، متقاضیان می‌توانند از کمک هزینه‌هایی که توسط شرکت‌های میزبان و بودجه‌های دولتی ایالتی تامین می‌شود، بهره‌مند شوند. میزان این کمک هزینه‌ها بسته به رشته انتخابی و جایگاه فرد در دوره متغیر است و می‌تواند بین 850 تا بیشتر باشد.

 

متقاضیان باید حداقل دیپلم داشته باشند و سن آن‌ها ترجیحاً بالای 30 سال نباشد، اگرچه محدودیت سنی مشخصی برای شرکت در دوره‌های آوسبیلدونگ وجود ندارد. همچنین، متقاضیان باید نامه پذیرش دوره کارآموزی (قرارداد با شرکت) را داشته باشند.

 

بروزرسانی می شود…

 

حداقل سرمایه برای مهاجرت از طریق کار آموزی به کشور ترکیه

حداقل سرمایه برای مهاجرت از طریق کار آموزی به کشور ایتالیا

حداقل سرمایه برای مهاجرت از طریق کار آموزی به کشور آلمان

حداقل سرمایه برای مهاجرت از طریق کار آموزی به کشور آمریکا

حداقل سرمایه برای مهاجرت از طریق کار آموزی به کشور هلند

حداقل سرمایه برای مهاجرت از طریق کار آموزی به کشور قطر

حداقل سرمایه برای مهاجرت از طریق کار آموزی به دبی


 

ثبت دیدگاه جدید

0 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *